25/10/2014

Cervera va ser la seu del 3r Dia de la comarca de la Segarra, un seguit d’activitats organitzades per la Paeria i el Consell Comarcal dissabte 25 d’octubre.

30/07/2014

Durant una intensa setmana, Cervera s’ha convertit en l’epicentre musical de Catalunya i de la resta de l’Estat espanyol gràcies a la 34ª edició de la Càtedra Emili Pujol, una iniciativa múltiple formada pel Festival Internacional de Música, el Curs de Música i la Fira de Lutiers. L’èxit d’aquesta edició es pot mesurar de forma tant quantitativa, com qualitativa, ja que s’han superat clarament els paràmetres de l’any passat en tots els sentits.

20/06/2014

Divendres 20 de juny el Paranimf de la Universitat de Cervera va acollir el concert d'homenatge pel centenari del compositor Simó Giribet, que va servir per tancar el curs escolar del Conservatori i que va omplir de nou el Paranimf.

07/06/2014

Més de 100 colles geganteres arribades de tot Catalunya, amb 340 gegants i capgrossos, han envaït els carrers de Cervera dissabte 7 de juny en motiu de la celebració de “Cervera, ciutat gegantera 2014”.

22/04/2014

El Festival de Pasqua de Cervera tanca la quarta edició amb un balanç molt satisfactori per l'augment significatiu de públic, amb més assistència de persones d'altres comarques de Catalunya. Aquest any la consolidació del festival assoleix més pes, tant per la seva proposta artística com per la venda d'abonaments i de packs turístics que han atret més visitants.

72 Registres trobats.
<Pàgina  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | >>>