09/05/2015

El Paranimf de la Universitat ha acollit la final del concurs Millor Pa de Pagès Català 2015, que ha tingut lloc dissabte 9 de maig dins de la programació de la 71 Fira de Sant Isidre – 4a Fira del Pa de Cervera.

17/04/2015

El Consell Directiu de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) s’ha reunit al Paranimf de la Universitat de Cervera, divendres 17 d'abril, on ha ratificat la "Declaració Municipalista de Cervera".

04/04/2015

El concert del Cor Lieder Càmera i la cantant Lídia Pujol va cloure, dissabte 4 d’abril, la 5a edició del Festival de Pasqua de Cervera, que ha estat un èxit de públic: més de 3.000 persones en les 16 actuacions programades.

26/02/2015

“Primer Toc” de RAC1 es va emetre en directe al Paranimf de la Universitat, dijous 26 de febrer, en un programa obert al públic que va aplegar més d’un centenar de persones.

22/11/2014

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig; el president de la Diputació, Joan Reñé; i el paer en cap de Cervera, Ramon Royes, van presidir l’acte que es va celebrar dissabte 22 de novembre, al Paranimf de la Universitat de Cervera.

La Diputació de Lleida va organitzar l’acte commemoratiu del 25è aniversari de la creació del Patronat de Turisme i de la marca turística “Ara Lleida”.

72 Registres trobats.
<Pàgina  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | >>>