29/12/2011
Jornada del Codi Civil de Catalunya
Acte a l'Antiga biblioteca (foto J.Prat) Ampliar imatge

L’Antiga Biblioteca de la Universitat de Cervera va acollir, divendres 16 de desembre, la 1a Jornada del Codi Civil de Catalunya, que amb el títol “Reforma i actualització del dret de família català” van organitzar la Fundació Roca Sastre, el centre associat de la UNED a Cervera i el Col•legi de Notaris de Catalunya.

La presentació de la jornada va anar a càrrec de Ramon Royes, paer en cap de Cervera; Joan Carles Ollé, degà del Col•legi de Notaris de Catalunya; Anna M. Marcos, secretària general de la UNED; Carmen Burgos-Bosch, presidenta de la Fundació Roca Sastre; i Mercè Boixareu, vicerectora i directora del Campus de Catalunya i Balears de la UNED.

La jornada, que va comptar amb la participació d’una cinquantena de persones, es va desenvolupar entre les 16 i les 21 hores, a càrrec de professorat universitari expert en el dret de família: Ana M. Marcos, secretària general de la UNED; Àngel Serrano, notari i professor de la UAB; José Alberto Marín, notari i professor de la UAB, i Carlos Villagrassa, professor de la UB i la UNED.