31/08/2011
Portes obertes a la Universitat
Façana interior Universitat Ampliar imatge

Amb la iniciativa que porta per títol “Obrim els monuments”, la Paeria de Cervera i el Centre
d’Acollida Turística (CAT) han establert uns horaris els dissabtes i diumenges per visitar per
lliure i de manera gratuïta dos dels principals monuments de la ciutat: la Universitat i l’església de Santa Maria.

Horaris d’obertura de la Universitat:
Dissabtes: de 10 a 12 hores
Diumenges: de 12.30 a 13.50 hores

Horaris d’obertura de Santa Maria:
Dissabtes: de 12.30 a 13.50 hores i de 17 a 20 hores
Diumenges: de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores

L’ampliació de l’obertura de l’església també a les tardes és possible gràcies a la col•laboració de la Parròquia de Cervera i l’Associació d’Amics del Camí de Sant Jaume de Cervera i la Segarra.
“Obrim els monuments” es va iniciar el dissabte 13 d’agost i, de moment, està previst que duri fins al diumenge 25 de setembre. Si la iniciativa té bona acollida, la Paeria i el CAT estudiaran la possibilitat d’allargar-ho més caps de setmana.
Fins al moment unes 200 persones ja han aprofitat per visitar els dos monuments durant els dies que han estat oberts (13,14, 20 i 21 d’agost).

A més, des del CAT es continuen oferint els set itineraris guiats que mostren els atractius més remarcables de la ciutat: Cervera ciutat monumental, Ruta del Naixement de la Generalitat, Universitat i església de Santa Maria, Universitat, Església de Santa Maria, Un passeig per Cervera i Església de Sant Pere el Gros.
Aquestes visites guiades es poden contractar al CAT.
Horari: de dimarts a diumenge, de 9 a 17 hores. Telèfon 973 53 44 42 o catcervera@turismecat.cat