07/06/2014
Cervera s’omple de gegants de tot Catalunya

Més de 100 colles geganteres arribades de tot Catalunya, amb 340 gegants i capgrossos, han envaït els carrers de Cervera dissabte 7 de juny en motiu de la celebració de “Cervera, ciutat gegantera 2014”.

Cal destacar l’espectacularitat de la plantada de gegants, que ocupat les quatre façanes de la Universitat de Cervera, un imponent edifici de més de 10.000 metres quadrats. Després ha tingut la mostra de balls dels gegants, a la plaça Universitat, que presenta un nou aspecte després de les obres de remodelació que s’han executat els darrers mesos i que ja estan a punt de finalitzar. Acte seguit, s’han iniciat quatre cercaviles, amb recorreguts diferents, que han omplert de gegants els carrers de la ciutat.