03/11/2011
Acte d’inauguració del curs de la UNED
Imatge de l'acte inaugural (foto Jordi Prat) Ampliar imatge

El Centre Associat de la UNED a Cervera va inaugurar el curs acadèmic 2011-2012 en un acte a l’Antiga Biblioteca de la Universitat el dissabte 29 d’octubre.
Hi van participar Mercè Boixareu, directora del campus del Nordest i representant del rector; Francesc Suau, secretari del Centre a Cervera, que va llegir la memòria del curs 2010-2011; Albert Llona, director del Centre, que va explicar la situació actual de la UNED Cervera; Ramon Royes, paer en cap de Cervera, que va analitzar l’acció del Centre en relació amb la ciutat; i Joan Reñé, president de la Diputació de Lleida.

Durant l’acte es van lliurar els diplomes als alumnes que van finalitzar els seus estudis i la Coral Ginesta de Cervera va cantar el Veni Creator, a l’inici, i el Gaudeamus Igitur, com a cloenda de l’acte.

La Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED) té un Centre associat a l’edifici de la Universitat de Cervera des de l’any 1973.
Actualment ofereix estudis de Graus, Màsters, Doctorats, Llicenciatures, Diplomatures, Enginyeries i cursos d’accés a la Universitat per a majors de 25 anys. Té més de 60 professors i més de 1.200 alumnes, que van començar les classes el passat 15 d’octubre i acaben el juny del 2012.