06/07/2012
"Juliol a la fresca" als patis de la Universitat
Bàsquet 3x3 Ampliar imatge

Els patis de la Universitat s'omplen d'activitat els vespres de juliol amb la disputa d'un torneig de bàsquet 3x3, els dimecres, 4, 11 i 18; la projecció del cicle de pel·lícules "Dijous de cine", els dies 5, 12 i 19; i la 20a edició dels "Divendres, músiques tendres", amb concerts els dies 6, 13, 20 i 27.

Torneig de bàsquet 3x3
L'activitat, organitzada pel Club Bàsquet Cervera i la Paeria, té lloc els tres primers dimecres de juliol a les 22 hores. Hi participen 15 equips en una competició de dos grups en format lligueta (tots contra tots) i l'últim dia es disputarà la final dels dos grups. Hi ha oberta una llista de participants per al concurs de triples que també es farà l'últim dia.

Dijous de Cine
L'oferta de cinema a la fresca, que cada mes de juliol organitza el Centre Municipal de Cultura, canvia enguany la seva ubicació habitual, la plaça Major, pels patis de la Universitat. Els dijous 5, 12 i 19 de juliol es projectaran les pel·lícules Tintín, Arrugues i Mitjanit a París, respectivament. Les sessions són a les 22 hores i l'entrada és gratuïta.

20 anys de Músiques Tendres als divendres de juliol a Cervera

El Centre Obrer Instructiu d'Unió Republicana de Cervera està d'enhorabona, junt amb el Centre Municipal de Cultura (CMC), coorganitzador ja des de l'edició anterior, enguany arriben al XX cicle Divendres, Músiques Tendres, clàssic de les nostres nits de juliol.
Programació:
Divendres 6: Concert d?Ars Promiscua i Mezzos (23 h)
Divendres 13: Concert de Cor Roent i Sekà-Ska a Sac (23.30 h)
Divendres 20: Concert de Xavi-Xesco i Josep Castellà (23 h)
Divendres 27: Concert de La Cruz de Mi Vecino i Guten Plan Ska&Rock (24 h)