23/11/2013
Cervera acull la 19a Nit de la Sardana de les Terres de Lleida

El Paranimf de la Universitat i el pavelló polivalent de Cervera han estat els escenaris escollits per la Federació Sardanista de les Comarques de Lleida per celebrar la 19a Nit de la Sardana, dissabte 23 de novembre, que ha aplegat prop de 400 persones.

Els actes han comptat amb la presència de Rosa M. Perelló, vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida; Ramon Royes, paer en cap de Cervera; Carles Vall, president de la Federació Sardanista de les Comarques de Lleida; Joaquim Rucabado, president de la Federació Sardanista de Catalunya; Jaume Marvà, president de l’Agrupació de Colles sardanistes de les Terres Lleidatanes; i Santi Ferrer, president de la Unió de Colles Sardanistes.
La 19a Nit de la Sardana ha començat amb un concert, al Paranimf de la Universitat, de la Cobla Contemporània, formació encarregada també de fer la ballada final. L’entitat amfitriona, la Colla Sardanista Jovencells de Cervera, han ofert als assistents la possibilitat de gaudir d’una visita guiada per la Universitat.