22/11/2014
Commemoració dels 25 anys d’Ara Lleida

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig; el president de la Diputació, Joan Reñé; i el paer en cap de Cervera, Ramon Royes, van presidir l’acte que es va celebrar dissabte 22 de novembre, al Paranimf de la Universitat de Cervera.

La Diputació de Lleida va organitzar l’acte commemoratiu del 25è aniversari de la creació del Patronat de Turisme i de la marca turística “Ara Lleida”.

25 anys d’Ara Lleida

L’acte vol ser un reconeixement a la ferma aposta de la corporació lleidatana per crear fa 25 anys un Patronat de Turisme amb l’objectiu de donar a conèixer els atractius de les comarques lleidatanes arreu del món. Juntament amb el lema “Ara Lleida”, aquella aposta ha demostrat amb els anys que va ser un encert que ha fet possible que actualment el turisme generi a les comarques lleidatanes un volum de 1.000 milions d’euros anuals.

Precisament, el 25è aniversari del Patronat de Turisme de la Diputació és el tema que obre la nova edició de la revista Ara Lleida, que inclou un ampli reportatge sobre el darrer quart de segle d’aquesta marca.