26/02/2015
El Paranimf de la Universitat, escenari de l’emissió del “Primer Toc” de RAC1

“Primer Toc” de RAC1 es va emetre en directe al Paranimf de la Universitat, dijous 26 de febrer, en un programa obert al públic que va aplegar més d’un centenar de persones.

El Paranimf de la Universitat fou un escenari de luxe per a l’emissió del programa i l’espai va rebre els elogis de tot l’equip professional de RAC1.

El programa, conduït pel periodista Raül Llimós, va tenir el pilot de motociclisme cerverí Alex Márquez com a convidat especial.

A l’inici de l’emissió també van intervenir el paer en cap de Cervera, Ramon Royes, i el president de la Diputació de Lleida, Joan Rañé. El paer en cap va agrair la seva presència a la ciutat de Cervera i va destacar, a més del nivell dels esportistes locals, el patrimoni cultural i els recursos que té la ciutat per atraure els turistes.

Al “Primer Toc” també hi van participar els periodistes de l’equip de RAC1 Raül Llimós, Aleix Parisé, Quim Salvador, Sònia Gelmà, Gerard Romero i Gerard Costafreda. El Jefecito Maschekapo, raper oficial del programa, hi va posar la nota musical en directe improvisant una cançó amb tres paraules demanades per Àlex Márquez: Cervera, gasolina i Márquez. A la tertúlia van intervenir Miguel Rico, adjunt a la direcció de Mundo Deportivo; Albert Llimós, periodista del diari ARA, i el professor Pep Segura.

El programa es va emetre en directe a Cervera en motiu de la presentació de la nova freqüència de RAC1 a la ciutat, el 88.1 de la FM.