17/04/2015
L’Associació de Municipis per la Independència es reuneix a Cervera

El Consell Directiu de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) s’ha reunit al Paranimf de la Universitat de Cervera, divendres 17 d'abril, on ha ratificat la "Declaració Municipalista de Cervera".

La “Declaració de Cervera” és una iniciativa de l’AMI per tal que els nous alcaldes electes donin suport al Parlament i al Govern escollit a les eleccions del proper 27 de setembre. El manifest també suggereix que es faci aquesta menció específica de suport al procés a l’acte de jurament o promesa en la presa de possessió dels alcaldes i alcaldesses. La iniciativa de l’AMI adopta el nom de “Declaració de Cervera” perquè s’ha ratificat a la Junta Directiva de l’AMI que ha tingut lloc a la ciutat de Cervera.

El paer en cap de Cervera i membre de l’Executiva de l’AMI, Ramon Royes, i l’alcalde de Vic i president de l’AMI, Josep M. Vila d’Abadal, han presidit la reunió que ha tingut lloc al Paranimf de la Universitat de Cervera.