25/10/2014
El Dia de la Comarca es va celebrar a Cervera

Cervera va ser la seu del 3r Dia de la comarca de la Segarra, un seguit d’activitats organitzades per la Paeria i el Consell Comarcal dissabte 25 d’octubre.

Els actes van començar a la Sala de Plens de la Paeria de Cervera, on el paer en cap, Ramon Royes, i els regidors de la Corporació Municipal van rebre les autoritats convidades: el director general de Joventut, Toni Reig; el president del Consell Comarcal, Adrià Marquilles; els alcaldes i alcaldesses de la comarca i el consellers i conselleres comarcals. Les autoritats van signar el Llibre d’Honor de la Paeria i van rebre un obsequi institucional.

Després els actes es van traslladar a la seu del Consell Comarcal i la plaça Joan Salat, on va tenir lloc la inauguració de l’Oficina Jove Comarcal, a càrrec del director general de Joventut, Toni Reig; i la plantada de l’arbre de la Segarra, una alzina plantada amb terra portada dels 21 municipis de la comarca.

La jornada va cloure amb un dinar de germanor al Paranimf de la Universitat, en què van participar més de cent persones; un reconeixement a persones i entitats de la comarca i una actuació musical a càrrec d’alumnat del Conservatori de Cervera.