04/04/2015
Cervera clausura l’exitós 5è Festival de Pasqua

El concert del Cor Lieder Càmera i la cantant Lídia Pujol va cloure, dissabte 4 d’abril, la 5a edició del Festival de Pasqua de Cervera, que ha estat un èxit de públic: més de 3.000 persones en les 16 actuacions programades.

El Cor Lieder Càmera va interpretar l’obra coral de Joan Manén, compositor homenatjat enguany al Festival, i la cantant Lídia Pujol va interpretar cançons populars catalanes, que van emocionar les més de 300 persones que van assistir al concert, al Paranimf de la Universitat.

El Festival de Pasqua de Cervera, que compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, ha arribat a la cinquena edició com a un Festival consolidat dins el panorama de la música clàssica catalana.
Ha tingut lloc del dijous 26 de març al dissabte 4 d’abril amb concerts al Paranimf de la Universitat, l’església de Sant Agustí, l’Auditori i nous escenaris com les cases nobles del carrer Major cal Razquin i la residència de la Sagrada Família.

En total 16 actuacions que han aplegat més de 3.000 persones, la majoria de les quals procedents de les comarques de Barcelona i Girona, que han pernoctat a la ciutat de Cervera i comarca.

El 5è Festival de Pasqua ha recuperat la figura del compositor Joan Manén, que va ser un dels músics amb més projecció internacional de la primera meitat del segle XX. També ha reconegut dos personalitats musicals que aquest 2015 compleixen 80 anys: els compositors Jordi Cervelló (Premi Nacional de Música de la Generalitat) i Josep Soler (Premi Tomás Luis de Victòria).