28/06/2015
La Segarra homenatja Toni Nadal a Cervera

La Universitat de Cervera va acollir, diumenge 28 de juny, un emotiu acte d’homenatge al meteoròleg Toni Nadal, coincidint amb el tercer aniversari del seu comiat.

A l’acte de reconeixement hi van participar institucions i entitats de la Segarra i també companys seus de Televisió de Catalunya.

Va tenir lloc al Paranimf de la Universitat de Cervera, on es va glosar la seva trajectòria professional i el seu compromís amb les entitats de la comarca. El paer en cap de Cervera, Ramon Royes, va anunciar que se li dedicarà un espai públic a la ciutat per preservar la seva memòria. El president del Consell Comarcal de la Segarra, Adrià Marquilles, també va dir que se li dedicarà una sala al Castell de Concabella. Entitats de la ciutat, com els Geganters de Cervera, van lliurar un record a la seva família. Ton, el fill de Toni Nadal, va cloure l’acte amb unes paraules d’agraïment i estima.

Posteriorment, a la plaça Universitat va tenir lloc una actuació dels Diables de Cervera Carranquers, entitat de la qual formava part Toni Nadal.