24/03/2011
12a Jornada d’Orientació Universitària i Professional de la Segarra
Presentació de la jornada (foto Consell Comarcal) Ampliar imatge

El dia 16 de març uns 200 alumnes de la comarca es van desplaçar fins al Paranimf de la Universitat de Cervera per poder conèixer les ofertes formatives actuals a Catalunya.
Vuit universitats catalanes van oferir els seus estudis professionals (U.de Barcelona, UAB, U. Pompeu Fabra, U. Politècnica de Catalunya, UdL, U. Ramon Llull, U. Rovira i Virgili i la U. de Vic) i també els cicles formatius de l’IES La Segarra. Cada universitat disposava del seu estand informatiu on els joves anaven passant, consultant i preguntant sobre les seves preferències.
L’acte d’inauguració de les jornades va anar a càrrec del president del Consell Comarcal, Xavier Casoliva, acompanyat de l’inspector d’ensenyament a Cervera, Nicolau Galdeano. A les jornades hi va haver la ponència del Consell Interuniversitari de Catalunya, a càrrec de la presidenta Conxita Domínguez.
L’acte es va cloure amb la conferència del periodista de TV3 Jaume Freixes.

Les jornades les organitza el Servei de Joventut del Consell Comarcal, conjuntament amb els instituts dela comarca (La Segarra, Guissona i Antoni Torroja) i l’EAP de la Segarra.