04/06/2015
Cervera presenta la nova iniciativa turística “Tast gastronòmic cultural”

El projecte “Tast gastronòmic cultural” posarà en valor espais del patrimoni monumental cerverí, on oferirà un maridatge amb vins i aliments de proximitat amb la música com a fil conductor.

L’activitat consistirà en una visita guiada, a càrrec de la historiadora Montse Pérez, a la Universitat de Cervera, la casa Museu Duran i Sanpere i el campanar de l’església de Santa Maria. En aquests monuments es visitaran espais que no formen part dels itineraris turístics habituals, on tindran lloc els maridatges gastronòmics. Les visites estan previstes per a grups reduïts, de 8 a 10 persones. La finalitat és que en puguin gaudir tant els turistes que visiten la ciutat com també els mateixos veïns de Cervera, que podran viure uns espais d’una altra manera.

La iniciativa “Tast gastronòmic cultural” l’han creat els empresaris cerverins Juanjo Ceresuela, sommelier i restaurador de La Cosa Nostra, i Eva Segura. Disposa del suport de la Regidoria de Turisme de la Paeria de Cervera.

La presentació va tenir lloc el dimecres 3 de juny, en un espai de sotacoberta de la torre de la Universitat del carrer Manel Ibarra, i hi van assistir el paer en cap en funcions, Ramon Royes, i la regidora de Turisme en funcions, Elvira Costa.