09/05/2015
El Millor Pa de Pagès Català 2015 s’ha escollit a Cervera

El Paranimf de la Universitat ha acollit la final del concurs Millor Pa de Pagès Català 2015, que ha tingut lloc dissabte 9 de maig dins de la programació de la 71 Fira de Sant Isidre – 4a Fira del Pa de Cervera.

Sílvia Àlvarez, de la Pastisseria Marqués d’Alfarràs, ha estat la guanyadora de la final, a la qual han arribat cinc fleques. Al concurs, organitzat pel Consell Regulador de la IGP Pa de Pagès Català, hi han participat les millors fleques de tot Catalunya.

Els altres quatre finalistes eren Josep Baldomà (Forn Inalba, Balaguer), Manel Pérez (Fleca Casas, Argentona), Xavier Pàmies (Forn Sistaré, Reus) i Pau Borràs (Forn Borràs, Algerri).

El Jurat de la final, que estava presidit pel director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Domènec Vila, estava format per Ramon Royes, paer en cap de Cervera; Antoni Figuera, president de l’IGP Pa de Pagès Català; Josep Pasqual, assessor en panificació; Mariví Chacón, presentadora de Lleida TV, i la cantant Lucrecia.