08/11/2011
Concert de jazz de luxe en un espai magnífic
Moment del concert (foto Jordi Prat) Ampliar imatge

Unes 300 persones van omplir el Paranimf de la Universitat per veure en directe el concert de Jesse Davis & Joe Magnarelli Quintet, en el marc de JazzTardor, el 18è Festival de Jazz de Lleida, que enguany com a novetat va portar una proposta a Cervera.
El saxofonista de Nova Orleans Jesse Davis i el trompetista novaiorquès Joe Magnarelli, dos dels grans referents de l’escena internacional del jazz en els nostres dies, van meravellar el nombrós públic que va assistir al Paranimf de la Universitat, el diumenge 6 de novembre.

L’organització de JazzTardor va mostrar la seva satisfacció per la col•laboració de la Paeria de Cervera, que a la vegada els va manifestar el seu interès i la total disposició per repetir l’experiència l’any vinent.