19/04/2011
Lliurament dels premis IEI 2011
Imatge dels guardonats Ampliar imatge

L’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) de la Diputació de Lleida va organitzar la gala de lliurament dels premis 2011 al Paranimf de la Universitat de Cervera el divendres 15 d’abril. L’acte va comptar amb l’actuació de la Coral Ginesta, dirigida per Xavier Puig; del violinista Joan Marsol, i del músic Xavier Baró i el poeta Amat Baró, que van adaptar dos poemes de Joan Maragall.

El XXVII Premi de divulgació científica Humbert Torres va ser per a Jordi Bosch (Lleida), el X Premi de fotografia Ton Sirera va recaure en Emilio Muñoz (Bilbao), el XXI Premi de poesia fou per a Muriel Villanueva Perarnau (Barcelona) i el XVI Premi de Teatre o Guió d’espectacle teatral per a Marc Artigau (Barcelona), mentre que el XXI Premi de prosa el jurat el va declarar desert.