01/12/2011
Concert extraordinari de l'Orquestra Julià Carbonell
Orquestra Julià Carbonell Ampliar imatge

El Paranimf de la Universitat de Cervera serà l’escenari del concert extraordinari "Arts, música, lletres i... cinema" de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, amb la direcció d'Alfons Reverté, diumenge 4 de desembre, a les 18 hores.

A la primera part interpretaran l’Obertura per a una Festa Acadèmica d’un músic doctor honoris causa, Johannes Brahms, i de la suite Romeu i Julieta amb música de Prokofiev inspirada en el gran literat William Shakespeare. I a la segona part, ens oferiran un viatge a través de la història sonora del cinema, la setena de les arts i la més recent, que culminarà amb una petita joia de Charles Chaplin projectada amb música sincronitzada en directe.

Es poden comprar entrades anticipades a l'Oficina de Turisme o al Conservatori Professional de Música. Els socis dels Amics de la música gaudiran d'avantatges en el preu (6 € anticipada i 9 € el dia del concert), mentre que per als no socis el preu serà de 9 € anticipada i 12 € el dia del concert. Els menors de 10 anys tindran l’entrada gratuïta i fins a 18 anys podran comprar una entrada anticipada al preu simbòlic de 3 €. Uns preus a l'abast de tothom per gaudir d’un bon espectacle