20/07/2015
Èxit de participació al 2n Carnaval de Secà a Cervera

El Carnaval d’Estiu de Cervera, festa organitzada pel grup de percussió Sound de Secà, va ser un èxit de participació, amb més de 500 persones, i d’assistència de públic, que va omplir els carrers del centre comercial de la ciutat.

La festa, dissabte 11 de juliol, va començar al migdia a la plaça Major amb les actuacions del grup Elegibó, de Sitges, i de Sound de Secà.

A la tarda va tenir lloc la rua de Carnaval, amb sortida i arribada a la plaça Universitat passant pels carrers del centre comercial de la ciutat. Hi van participar dotze grups de percussió i una vintena de comparses. Tancava la rua la reina del Carnaval, acompanyada per les seves esclaves i una carrossa espectacular, l’Elefant Tigre, elaborada especialment per a l’ocasió amb la participació de l’artista local Xavi Badia.

Una vegada finalitzada la cercavila, als patis de la Universitat, es van lliurar els premis del Concurs de Percussió i del Concurs de Disfresses.

Millor comparsa petita (menys de 7 persones): Els venedors ambulants.
Millor comparsa gran (més de 7 persones): Egipcis.
Millor grup de percussió: Taboo, de Vilanova i la Geltrú.

Després va tenir lloc l’actuació conjunta de Sound de Secà i la Banda de Vents del Conservatori de Cervera, amb més de 40 músics sobre l’escenari, als patis de la Universitat. Van interpretar temes famosos arranjats especialment per a vents i percussió, amb la direcció de Bernardo Dombua i Robert Canela, directors musicals de Sound de Secà. La festa va acabar amb el DJ Aspot&Fy punxant música.